.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به‌سرانجام رسیدن سد گلورد در اولویت استانداری مازندران قرار دارد
استاندار مازندران گفت: به‌سرانجام رساندن پروژه‌های سد گلورد و آب شیرین‌کن در اولویت استانداری مازندران قرار دارند.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح امروز در جلسه شورای اداری گلوگاه با اشاره به اینکه ما باید برای استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی برنامه‌ریزی کنیم و بدانیم چه کاری انجام می‌دهیم، افزود: از روش‌ها و فرصت‌های شغلی که در حال حاضر وجود دارد باید استفاده کنیم و با ارائه راه‌حل آنها را توسعه دهیم.

استاندار مازندران با اشاره به دکل‌بندان گلوگاهی، بیان کرد: با توجه به آمار که بیشتر دکل‌بندان کشور از گلوگاه هستند آنها می‌توانند به جای فعالیت در شرکت‌های غیربومی، خودشان شرکت تأسیس کنند؛ چرا که مهم‌ترین عنصر شغلی یعنی نیروی انسانی متخصص را دارد.

این مسؤول تصریح کرد: رئیس جهاد کشاورزی  شهرستان در مورد اصلاح الگوی کشت باید با کشاورزان صحبت کند، کشاورزان اگر مسؤولان را در کنار و حامی خود ببینند  اعتماد می‌کنند.

اسلامی در مورد سیستم مدیریتی عرضه محصولات به بازار، اظهار کرد: اگر سیستم مدیریتی در عرصه محصولات باغی و کشاورزی درست تعیین شود از سوءاستفاده واسطه‌ها جلوگیری خواهد شد و اقتصاد استان بهبود پیدا می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید تدبیری اندیشه شود تا روستاییان به شهر مهاجرت نکنند، با بیمه روستایی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت به آنها می‌توانیم از مهاجرت به شهرها جلوگیری کنیم.

اسلامی همچنین اظهار کرد: به سرانجام رساندن پروژه‌های سد گلورد و آب شیرین‌کن در اولویت استانداری مازندران قرار دارند.

استاندار مازندران با اشاره به دریای گلوگاه، گفت: رسوبات زیادی بالا آمده است، با بررسی‌های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که این دریا با یک لایروبی از حالت باتلاق خارج می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.